15 Ekim 2008 Çarşamba

bu hafta sık sık dedim ki

*ne orjinal insanlar var ya...
(hiç yarım saat boyunca o orjinal kitap kapak ve isimlerine baktığınız oldu mu?)

*kitap okuyamıyorum neden?

*insanları tanımanın yolu otobüse binmekten geçer...

*cadıların macbeth'ine gidecek bir babayiğit aranıyor.

*içimde feci bir yazmak isteği var.

...

daha birçok şey dedim ama bunlar bariz olanlar galiba.
bu arada şu tiyatro muhabbeti bütün sınıfı aldı götürdü..ben birkaç kişiye demiştim gidelim diye şimdi 10 kişiyi aşkınız galiba...
ama biletleri alacak,gününü ayarlayacak ve hoşa gidecek tiyatro bulacak ben olduğum için gerginim biraz.
herkese bilet bulmak zor
herkesin beğenisine hizmet edecek tiyatro bulmak zor
herkese günü ve zamanı uydurmak zor.
ama talep hoş.
birlikte bir şeyler izlemek hoş.
paylaşım hoş.
hayırlısı.

bir de cadıların macbeth'ine gidecek birini biliyorum ama
ona bunu söylemek şu an her şeyden zor.

3 yorum:

DontHurtMe dedi ki...

"ona bunu söylemek şu an her şeyden zor."
aynı ise çıkardığım anlam ki öyle umuyorum, bir yorum yapayım dedim kolları sıvadım ama bir anda kollarımın kasları iflas etti ellerim yeri işaret etti sadece son tümceye baktı durdu bi an..

"ona bunu söylemek şu an her şeyden zor."
Aynı ise manalar nev derim zor derim başarılar ve umutlar dilerim.

a. dedi ki...

sen nev de zor de...
ben susayım,zoru gördüm mü yaptığım gibi.
umayım güzel şeyler oturduğum yerden.
bekleyeyim yine gelmeyeni.
bazen susuşum,zor deyip oturuşum koyuyor bana...
zaman durmuyor ya,ondan.
"fırsat" kelimesi gelip yapışıyor.
huzursuz oluyorum.

DontHurtMe dedi ki...

Bir karikatürist dedi ki; işte o an, işte o fırsat, ellerini uzatsan tutacaksın, ama için içini kemiriyor.
Ve, ne mi yapıyoruz? Ne mi yapacağız? Hiç dert etmeyin. Sadece O An'ın , o Fırsat'ın kayıp gitmesini hiç bir şey olmamış gibi izleyeceğiz, ve devam edeceğiz...

---
Latifelere yüklenen anlamlar ve tecrübelerdi bence konuşan. Ne yapacağını bilmek zor. Harekete geçince durmak durduğunda harekete geçmek zor. Kazandığın ivme'yi nereye yönelteceğini kestirmek ve durgunluğun eylemsizliğine karşı koymak çok zor..
Zor işte... Zor...