20 Kasım 2008 Perşembe

hayal mutfakta pişer:)



birkaç haftadır pek uğrayamamıştım buraya.
efenim sınavlar ve bir değişim sonucu ilgilenemedim.
4 arkadaş eve çıktık,bugün itibariyle yeni mekanımda 5.günüm:))
insan pek korkuyor başta,nolur nasıl olur diye hatta kararsızlık günleri adı altında uykusuzluk peyda oluyor...
tabi tüm bunlar olurken bir yandan ödev teslim ediyor,vizelere çalışıyordum.
her ikisini de pek başaramadığım aşikardır herhalde:)
neyse geldi geçti...
alıştım.
lafı çeke çeke nereye getireceğim?
mutfaktayım bugün.
blograzziye bakarken "mutfakta ben varım" adlı bir blog gördüm.
gün itibariyle benim için biçilmiş cümle oldu bu:D
köstebecik pastamın kekini koydum,soğumada şu an.
şimdi karnıbahar haşlanıyor bir kenarda.
birazdan onu fırına verip patatesli havuçlu yoğurtlu soslu(valla uzun oldu ama adı nedir bilmem:D) şeysimi yapcam.
bir de pilav koyacam hangi ara ise o:D
tabi oralarda bir yerde köstebek pastanın kreması-lalası-halasını yapmam gerekecek:P
şimdi size "mutfakta ben varım2" adlı bir blog açıp yemek tarifi vermek isterdim ama yok:D orjinal değil bunlar:))
seviyorum ben yemek yapmayı,pasta düzmeyi,sofra hazırlayıp süslemeyi falan...
evimin hanımı olma fikri güzel geliyor:D
zaman zaman mutlu aile tablolarına,anne çocuklara bakıp "ah ah" ile başlayıp hayale uzanan anlarım da oluyor.
evlere bakıp benim evimde şu olacak bu olacaklar da:D
ben çocuğum olursa bunu pişirecem,masamın üzrerinde hep şöyle kalıptan çıkmış kekim olacak diye...
saksıda çiçekler,bahçede çocuklar,evde bir bahar havası,kahve kokusu...
anne bağırır:
"haydi çocuklar en sevdiğiniz pastadan yaptım!"
bağrış çağrış...
bunlar çocukça mı filmce mi toz pembe mi klasik mi bilmiyorum.
bir sonraki okuyuşumda "ne kadar çocukça yazmışsın kızım" diyeceğim bir yazı mı onu da bilmiyorum.
ama benim içim sıcacık oldu.
işte hayal kurmanın güzelliği...
küçük bir an da olsa sizi oraya taşıyor.
kahve kokusunu duyabiliyorsunuz bir anlığına...
sevdim ben bu işi...
darısı başımıza:))
neyse döneyim ben işime...
yoksa..

eyvah yanık kokusu!
şaka şaka:D

kalın sağlıcakla...

3 yorum:

CaRtMaNtR dedi ki...

Bir öğrenci evi için son derece zengin bir menu war sanırım :D

Hayallerde pek bir hoş pek bir yeşilçam tadında :D

sLn dedi ki...

kimin ne dediğiyle ilgilenmemek gerek, hayal kurmak güzel! hayal kuruyorsam hayal kırıklığına uğrama riskini zaten göze alıyorum demektir, "bak hayal kurma her şey iğrenç olacak ileride ıdı vıdı" diye gelip ahkam kesenlere de uyuz oluyorum, sadece bana yapılmıyordur herhalde bu :-/
Senin hayatında her şeyin iğrenç olması benimkinde de öyle olacağını göstermez ki :)) günün sosyal mesajı "hayal kuralım, beceremiyorsak hayal kuranları rahatsız etmeyelim başımızı yarabilir gözümüzü patlatabilirler, başkalarının hayatlarını kurcalayacağımıza kendi hayatımızı mahvetmeye devam edelim" olsun :p
ben senden yaş olarak büyüğüm, daha çok şey gördüm geçirdim, sen bilmezsin, yaşın daha küçük hede hödö diyen sevgi pıtırcıkları için de günün sözü "Zaman insanları değil armutları olgunlaştırır" olsun :D

fark ettiğiniz gibi hayallerini okurken gaza geldim ben de :))

a.nur... dedi ki...

ya bugün misafir vardı evde:Dondan özendik bezendik biraz:)

sLn'cim tek sana yapılmıyor emin ol:))
hayal kurarken bile rahat yok ya...iyi de kardeşim sana ne?sanki benim hiç hayal kırıklığım olmadı,bilmiyor muyum ben sonuçlarını?
hem hayal kurmak hayal kurup oturmaktan ibaret değildir hep.hayal kurdum hadi gerçekleş!"diil ki...bazı hayaller olasıdır.
kurduğun kadar istemek,istediğin kadar uğraşmak lazım...
tabi bazıları için elden bir şey gelmiyor...
neyse nereye daldım ben ya:D
sustum sustum:D