15 Kasım 2008 Cumartesi

okuma sitesi



Ara ara dolaşırken nette belirli siteler keşfediyorum,sonra onlara üye olup bir daha bakmıyorum,unutuyorum..vs
yine aynı şey olmuş, ben bir siteye üye olmuş ve unutmuşum.
bilmem takip eden var mıdır zaman gazetesinin gençlik ekini...
ben elime geldikçe açar bakarım,gazetelerle aram yoktur pek ama zaman-gençlik ayrıdır.
geçen haftaların birinde bir sitenin tanıtımını yapmışlar.
müzik için lastfm vardır ya bu da sanki edebiyat için...
oturup güzelce inceleyemedim ama oldukça faydalı ve eğlenceli bir siteye benziyor.hatta benim gibi yeni yazarlar okumak isteyen biri için harika bir site.
komşularını edin,yorumları oku ve listene bir yazar daha ekle!
beğendiğim bir yazarı beğenenlerle kitap zevkim pek şaşmaz herhalde ve ben kısa yoldan tat alacağım yazılara ulaşabilirm.

siteye şöyle bir giriş yapmışlar,reklam gibi olmuş bana kalırsa ama öze bakalım biz.

ne ki bu okumasitesi.com? açıklaması burada.

Okuduğun her şeyi yorumlayabildiğin, aynı şeyleri okuyanları bulabildiğin bir yer mi arıyorsun?

kütüphaneni ve profilini oluştur, benzer okuma zevkleri olan yeni insanlar keşfet


okumak istediklerini listele, kitap kurtlarından faydalan, yayın ve medya dünyasının nabzını tut


okunabilen her şey hakkında tartış, yorumla ve puanla, ilgili fotoğraf ve videoları paylaş.

ve de gençlikteki yazının linki burada:

http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=753216&title=kitap-kurdu-site-kurdu

Hiç yorum yok: