7 Ocak 2009 Çarşamba

m.i.m

mim gelmiş "sLn" den.
soruların çoğu hakkında bir fikrim yoktu, sanırım kendimi çok fazla tanımıyorum.
ya da böyle sorunca aklıma gelmiyor bir şey...
elimden geldiğince cevaplamaya çalışayım bakalım:)

1- En sevdiğiniz kelime nedir?
"düş" sanırım.
düşününce birçok kelimeyi sevdiğimi keşfettim ama bu kelimenin geçtiği birçok şeyi seviyorum.

2- En nefret ettiğiniz kelime nedir?

"bebeğim" ve "boşver"
"bebeğim" bana çok saçma geliyor nedense.ve söylenişi çok bayağı geliyor, midemi bulandırıyor:S
"boşver" ise sinirimi bozuyor, evet,sinir!

3- Sizi ne heyecanlandırır?
yeni olan birçok şey:)
yeni insanlar,şehirler,müzikler,aktiviteler,kitaplar,filmler...
sevdiğim şeyleri yapmak, sevdiğim insanları görmek...

4- Heyecanınızı ne öldürür?
heyecanlandığım şeyde herhangi bir problem çıkması, ya da başka başka kötü şeylerin olması.

5- En sevdiğiniz ses nedir?
doğaya özgü sesler galiba, yağmur,kuş,dalga...

6- Nefret ettiğiniz ses nedir?
tırnakla tahta,duvar...vs yi çizince çıkan iğrenç ses.
sinir olduğum çocukların ağlama sesleri.

7- Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
fizikle alakalı hiçbir mesleği yapamam.
fizik öğretmeni olduğumu düşünemiyorum.

8- Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
doğal mıdır tartışılır ama görünmez olmak istiyorum bazen.
doğal olaraksa hızlı okumak ya da pratik olmak güzel olurdu:)

9- Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?

o zaman karar vereyim bu soruya:p
bilmiyorum hiç düşünmedim.
ressam falan olmak isterdim sanırsam.
yani şimdi düşündüm de fena fikir değilmiş.

10- Nerede yaşamak isterdiniz?
soruyu ilk okuduğumda "Prag" demek istedim.
ama başka bir ülkede yaşamak istemem ben, belki bir süre beni orada bıraksalar güzel olurdu:))
ülkemizi düşünürsem bazen denize kıyısı olan bir şehirde yaşamak istiyorum.
ama sevdiğim insanlarlaysam nerde olursa yaşarım da diyebiliyorum.
kısmet...

11- En önemli kusurunuz nedir?
insanlara çok fazla değer vermem.
tabi bu benim açımdan bir kusur, başkalarının gözüyle kendime bakarsam da sinirlenince susmam galiba, ya da bazen yaptığım çocukça alınganlıklar(cartmantr bak yine çocukça:p)

12- Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
bana keyif veren kötü huyum...
saçmalamam galiba ya da iğrenç esprilerim falan:D
yani bana göre pek kötü değil de aldığım tepkilerden dolayı buraya ekledim:D
bir de şey olabilir belki.
gelen mesajları eğer kişi kendi cümleleriyle yazmamışsa başını okuyup sonra hemen siliyorum:S
bazen yanlışlıkla önemli mesajları silebiliyorum.
ya da insanlara dönüt vermiyorum bu kötü bir huy:S

13- Kahramanınız kim?
yok öyle biri ama
Michael Scofield
Lady Oscar
olsun hadi :p

14- En çok kullandığınız küfür nedir?
bir kez küfrettim o da bir repliği okurken.
yanlış çeviriydi ondan bahsederken...(Duchess gibi bir filmde bir dükün söylediğini küfür olarak çevirmiş salak)
küfretmiyorum.
küfredenleri sevmiyorum.
küfrereden kızlardan özellikle iğreniyorum.

15- Şu anki ruh haliniz nasıl?
sinirliyim nedense.
mutluydum da bu hale büründüm, neden bilmiyorum.

16- Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
elinden geleni yap, gerisini oluruna bırak.
duygunu zamanında yaşa.

17- Mutluluk rüyanız nedir?
mutluluk rüyam...
bilmiyorum.

18- Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
umutsuzluk mutsuzluktur.
yoksunluk mutsuzluktur.
kırgınlık mutsuzluktur.
önem verdiğiniz şeylerde olan tüm sorunlar mutsuzluk olarak döner.
bir tanesi yeter tüm olumluları silmeye.
mutsuzluk bütündür.sıfır gibi evet, her şeyi silip süpürür.

19- Nasıl ölmek istersiniz?
huzur dolu bir yaşam sürmüş, yaşlanmış ne bileyim böyle yatağında sakince ölüp gitmek...

20- Öldüğünüzde cennete giderseniz Allah'ın kapıda size ne söylemesini istersiniz?
"hoşgeldin..."

2 yorum:

CaRtMaNtR dedi ki...

Scofield ha o kadar detay düşkünü olmak zor olur herhalde :D

a. dedi ki...

kahraman ya olsun o kadar:p