23 Ocak 2009 Cuma

sevindi garibim!

Zaman ne çabuk geçiyor, bir de bakmışsın sınav sonuçların açıklanmış:p
Mutluyum efendim çünkü şu yazımdaki sınavdan sonra o beş kredilik dersten %100 kalacağımı düşünmekteydim.Fakat sonuçlara bakınca C1 ile geçtiğimi görüp havalara uçtum:)
5 kredilik bir dersten kalmayı sorun etmiyorum "daha yolumuz var" diyorum fakat aldığımız duyumlara göre kaldığımız derslerin kredi toplamı 8 yapınca canımız ciğerimiz bursumuz kesiliveriyormuş.Bizim bölümde çok çok nadir derslerden yaz okulu açılınca da seneye burssuz gezmek istemiyordum. Bu iyi oldu aferin Yeter! Zaten seneye de ayrılmayacaktık, beni tekrar görmek isteyip bıraksaydın saçma olurdu:P

Şimdi ayarlamıştım kendimi ben kalmaya o yüzden bir tuhaf hissediyorum.
Çan eğrisi yapmış olmalı ki normalde 50 altı direkt kalıyor, 65 geçme notu.
Cevap anahtarını asmışlardı panoya bir tane doğrum olabilirdi ki ondan da emin değildim ve o 14 puanlık bir soruydu.
Şimdi bu durumu "kalırım kalırım deyip kalmamak" olarak algılayan insanlara selam olsun:p
Açıklama yaparız dert etmeyin.
Biz bir şey dediysek vardır onda bir şey.
Stres yaptırmayın beni.

Neyse, Yeter Şahin seviyorum seni:D

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu çan eğrileri yok mu?olmaz olsun çanımızı yedi bitirdi:)

a. dedi ki...

:)
bizde yok ama işe yaradı bu kez galiba:p