13 Şubat 2009 Cuma

se sa

Her şey aynı.
AYNI.
Kötüye gitmesinden, "aynı" kelimesinin "kötü" ile yer değiştirmesinden iyidir, biliyorum.
Birçok şeyi biliyorum ve böyle durumlarda şuna bak ya şu da şöyle, bak hayat ne güzel biçimindeki cümlelerin üzerimde hiçbir etkisi olmuyor.
Biri alsa eline sihirli değneği ve değiştirse bir şeyleri.
Ya beni değiştirse, bendeki düşünecleri ya da çevremdekileri...
Bir şeyler değişse.
Ne çok -se -sa türevi cümle kurasım var bir bilsen blog...
Ne çok "keşke" var bu bünyede bir bilsen...

Günün şarkısı olsun Kırkaltı-Se Sa

Çareler bulunmaz
Yaralar kapanmaz yine
Zaman gelir geçer
Tuz döker, tuz döker gider
Rüzgâr eser serinden
Alır beni kendimden
Kimseler duyamaz
Çığlıklar en derinden
Bunca yıl sonra
Mümkün değil yıkanmak senin nehrinde
Sular akar, akar gider

Her şeyim, her sözüm, her zaman dilek şart kipinde
Ben sana düşerim her gün bir başka biçimde
...

7 yorum:

adembuyuk dedi ki...

Ya da F.D.'den bi "Aynı" iyi gider ;)

The Metonian dedi ki...

Komik ve alakasız gelecek belki ama başlığı görünce aklıma mikrofonda ses ayarı yapan piyanist şantör geldi (: "Se.. Sa.. Sess.. Se" (:

a. dedi ki...

"Gördüklerim bildiklerim aynı
Sustuklarım söylediklerim aynı
Kaçışlarım tutulmalar aynı
Gizli gizli sevmelerim"

Gerçekten de öyle, neden gelmedi ki aklıma?:S

adembuyuk dedi ki...

Belki hiç canlı performansına şahit olamadım ama yine de hayranım bu adama.Onun gibi söz yazarı yok Türkiye'de.Hatta onun gibisi yok.

Quaresma7 dedi ki...

Aslında daha önce de gelmiş ödül sana ama bende de var 1 tane... Hala ihtiyacın varsa gel al beklerim;)

_zAhİr_ dedi ki...

"Değişse bir şeyler aslında,
yağmurun rengi hatta..."

a. dedi ki...

@THENRY
kesinlikle katılıyorum:)
@Quaresma7
Teşekkür ederim:)
Bir 7 kişi daha yazabilirdim aslında:P
@_Zahir_
Ne renk olsun?