3 Temmuz 2009 Cuma

"mim"oza

Finduilas'ım beni mimlemişti bir zamanlar.Teşekkür ettim kendisine bir de buradan:)
Konumuz aşağıdaki sorucuklara yanıt vermek.

1- Kullandığım parfüm?
Oriflame-Rbl sweety adında bir şey kendisi. Devamlı aynı parfüm kullanan bir şahıs olmadım ama hiç. Bitince değiştir:P

2- Kullandığım Krem?
Nivea'nın bir kremini kullanıyordum severek, kendisini unuttuğum için Ankara'da şu an şeftali aromalı arko nem kullanıyorum ve bundan hoşnut değilim.

3- Okuduğum kitap?
Hala Orhan Pamuk ve Masumiyet Müzesi. Aslında son 10-15 sayfa kaldı ama kitap hakkında bir yazı yazdığım için bekletiyorum. Ve elimde bu kadar uzun süre kaldığı için bitirmek de istemiyorum, alışmışım8-)

4- Takipte olduğum diziler?
En başa Prison Break yazmak isterdim ama kendisi bitti. Chuck, Lost, GG, The Tudors ve yeni başladığımız Dexter. Ara sıra takıldığım bir de Yaprak Dökümü var tabii.

1 yorum:

Azura dedi ki...

Aa yaprak dökümü bitti ama. Yoksa tekrarları mı var?