22 Kasım 2009 Pazar

Yarım



Yarım kalmış bir yazı gibiyim. Yarımım sadece. Yarım.
Bir anlam yüklenmeye çalışılmış ama anlamlandırılmamış gibiyim.
Nereye gideceğimi bilmiyorum, ne yapacağımı...
Belki hep böyle yarım kalacağım, onu da bilmiyorum.
Ama bir yanım hep eksik, bir yanım hep yok...
Gülüşlerim yarım, harflerim silik, okunamıyorum.
Şimdi, ne yazsam yarım kalır, ne yazsam anlamsız olur gibi geliyor.
İşte, anlatamıyorum!

Bekliyorum kalan yanım ile belki...
Ne beklediğimi bilmeden, bekliyorum.
Yarım bir bekleyişten öteye gidemiyor beklentilerim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

eşruhunu buldum anokta!

http://suskunguvercin.blogspot.com/2009/11/yarim.html
arada bir kaç dakka var ama olsun :D

Evren dedi ki...

kalan yarım yaram oldu
yaralı bir bekleyişin yarını olur mu
ya da ilaç olacak bir yarım bulunur mu...

Yusuf dedi ki...

Hiç bir zaman tamamlanmıycaz. Bu dğnyada hep yarımız :)

beenmaya dedi ki...

iyi bayramlar
sevgiler selamlar :)))