21 Haziran 2010 Pazartesi

Çapraza Karışık V




* Ben her yazdığım yazıyı mutlaka bir şarkı eşliğinde yazarım. Ruh halime uygun şarkı bulunamamışsa o yazı yazılamamıştır. Şu an dinlediğim şarkıyı da bulmak için google'a epey ilginç şeyler yazmak zorunda kaldım. Google analytics'teki ilginç vatandaşları geçtim bu konuda.

* Yetmişlik nineler gibiyim bu aralar. Teknoloji özürlüsü gibi elimdeki telefonla uğraşıyorum. Yanlış kişilere olmadık mesajlar, diğer kısma da boş mesajlar atıyorum. Telefon dokunmatik ve ben alışamadım.

* Matematik öğretmenliği okuyorum ama hesap makinesiyle karıştırılıyorum. Ben insanım, o makine. Bunu birileri anımsarsa güzel olur bence. Hatta oturup ikisi arasındaki yedi farkı da bulsunlar.

* Blogun temasını değiştirdim ama çok renkli geliyor gözüme. Biraz evvel "bayramlık giymiş bebek" benzetmesini yapmıştım ve halen öle düşünmekteyim. Her an değiştirebilirim.

* Yaz geldi, düğün mevsimi de geldi... Ev arkadaşım evleniyor, çocukluk arkadaşım evleniyor. "Evlenme" kelimesini hiç bu kadar yakından görmemiştim. Baya büyükmüş.

* Güzel bir yaz olsun diyorum bu yaz. Haydi A.nur yaz! Yaz da güzel olsun bu yaz!

* Ben bu yazıyı yazmadan evvel aklıma bir sürü şey gelmişti ama şimdi hepsi uçtu. Oldu mu şimdi?

* Aklıma geldi. Yok yok kondu.

* Birileri çok düşük bel olmayan, çok dar paçalı olmayan, kumaşı rahat kot pantolon üretirken, bir diğeri de yazlık uzun kollu, boynu kapalı, içini göstermeyen şeyler üretsin. Benim de canım var ben de insanım.

* Bir gün yine sinirlenip sözlükçülük oynayalım. Atatürkçü olmaya değinelim. Atatürkçü olma ile dinini yaşamaya çalışan insan arasındaki yedi farkı bulamayalım. Ayırmaya çalışmayalım. Bir de taş atmayalım artık. Uslu duralım.

* Bir de görüşlerin ayrı olmasını kabulenelim. Çağdaş diye geçinirken, başka görüşten insanlara at gözlüğü ile bakmayalım. İnsanlığı savunurken başkalarına "hayvan" muamelesi yapmayalım. Komik oluyor. Özenti oluyor. Sevmiyoruz biz bu durumları. Saygı ve sevgi duyamıyoruz daha fazla. Çünkü biz de insanız.

* Bu konulardan çıkalım galiba.

* Yok, tadım kaçtı.

* Uçtum. (bknz: uçacaksın, uçacaksın, havalara uçacaksın'dan söz aşırmak)

3 yorum:

beenmaya dedi ki...

anlaşılan o ki yaz gelmiş hem bloga hem de sana :))

Adsız dedi ki...

Maddeler halindeki düşüncelerini sıralamışsın.Her madde gerçekten ayrı bir güzellikte....

Azura dedi ki...

Hayır kız dursun teman değiştirme böyle şirin ve güzel! Kulan biraz daha sonra değiştirirsin... :D