28 Şubat 2012 Salı

"Göğe Bakma Durağı"

Yani bir durağın ismi olsa kötü mü olurdu? Beklerken aklımıza bu şiir gelseydi ve otobüs gelmedikçe içimizden en sevdiğimiz mısrasını geçirseydik... Fena mı olurdu dersiniz pek sayın hanımefendiler beyefendiler? Mesela olsaydı ve benim aklımdan şu geçseydi:



"herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum"

ya da şu işte:


"herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam
herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım"


ya da ne bileyim -çocuk- şu:


"senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım"


ya da bu en çok:

"şimdi otobüs gelir biner gideriz
dönmeyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç"


Otobüse binerken de aklımda şu geçerdi belki ve binmeden hemen önce göğe bakardım:


"seni aldım bana ayırdım durma kendini hatırlat"







*Turgut Uyar'ın bir şiiridir bahsedilen.

1 yorum:

Azura dedi ki...

Şu an dumur oldum bu yazını görünce. :)