24 Haziran 2012 Pazar

Çal Çalsana Kapımı

Birsen Tezer çal çalsana kapımı diyor ben böyle bir şeye inanmıyorum artık kimse kimsenin kapısını haber vermeden çalmıyor artık hayır çok düşünceli olduğumuzdan değil kaybettik ruhumuzu bulamıyoruz kapı kapı dolaşsak olur ya onu da yapmıyoruz çünkü çok adaplı efendiyiz yapamayız zorlamayın.

Bugün yemeğin de verdiği ağırlıkla sanırım akşamüstü balkonda uzanır buldum kendimi her yerde kitap vardı gözlerimi kapattım uyuyabilirdim ama içim bir türlü rahat değildi düşünürken kendimi çok manasız yerlerde buluyordum ve o an bunun ne kadar mantıksız olduğunu fark edip rüyaya dalmak üzere olduğumu anlıyordum sonra boş verdim uyumayı tüm dikkatimi çekiştiren düşünmekten de hoşlandığım bir şeyi düşünmeye başladım tam bir saat onu düşünmüşüm hava kararmaya başlamıştı rüzgar da epeyce esip yanımdaki kitapların sayfasını karıştırıyor sinirime dokunuyordu kalktım kalktım dedim rüzgara artık rahat durabilirsin uyumadım da bak mutlusundur vicdan azabıma eşlik ettiğin için.

Evin her yeri kitapla dolu bana yeterli yer olmadığı için kanepe altlarında ve bulduğum minik köşelere yaşadığımın kalıntılarını bırakıyorum kitap dedim ya önce halının bir bölü onunu kaplıyorlardı şimdi bir bölü ikisindeler var sen düşün gerisini çok dağınığım sınava kadar annem de bir şey demiyor sonra işe yararlarsa yani iyi bir şeyler alır ve gidersem hepsini yakmayı düşünüyorum ya da yakmaya üşenirim çöp kutusunun yanına koyarım neyse hayale daldım farkındasındır Birsen hala çal çalsana kapımı diyor bir gün biri kapıyı çalarsa diye evde hep güzel olmaya dikkat eden insanlar olurmuşuz mesela.

Arada şarkıya eşlik ediyorum bağıra bağıra şeffaf çizdim zaten ben kendimiiiiiiii...

Yok hala bilincim yerinde merak etme öyle bir aksaklık söz konusu değil ama kapıldım gidiyorum bu yönümü çok yakınlarıma gösteririm o yüzden kendini özel hissedebilirsin düşünsene ben farklı davranıyorum sen kendini özel hissediyorsun ne kadar tuhaf aslında birbirimize bu kadar bağlıyız işte herkes birbirini etkiliyor cümleler deprem niteliğinde o nedenle dikkat Birsen sana da diyorum bunu onun yüzüne de söyleyebildin mi çal çalsana kapımı ister huzurlu ister huzursuz.

Bu şarkıda ışıkları kapayıp dans edeceksin ama tek başına belki minicik bir ışık süzülebilir içeri gözlerini kapayacaksın ama çünkü hissederken gözlerimizi kapatıyoruz sanki yapıyor muyuz sen beni hiç gözlerim yumuk konuşurken gördün mü bunu bana da söyledin mi yapmadın her şeyi görerek duymaya çalışan beyinlerimizin tam olarak hissederken gözlerini kapatması çok ironik geliyor şu an Birsen sus artık içinde yaşasak ikimiz diyorsun güzel diyorsun ama onun yüzüne de söyleyebildin mi bunları çal çalsana kapımı diyelim ki söyledin gözlerini de kapattın mı söylerken çal çalsana kapımı.


Bayat bir somun ekmeğin kokusuyla boyuyorum sarıyı.

Birsen
Bir.


Hiç yorum yok: