16 Temmuz 2012 Pazartesi

Uyarıyorum Gidiniz

Blogun ismini  "Genç Ayşe'nin Acıları" olarak değiştirmek yerinde bir davranış olacak gibi görünüyor. Böylelikle, tüm insanlığa açık olan bu sayfaya gelen kişileri bir çeşit uyarı karşılamış olur.Olmadı "Dikkat acı çekiyor!" ya da "Mutlulukla yaklaşma!" gibi bir ibare bulunmalı muhtelif kısımlarda. Zaten sayfaya giren melankoli damgasını yapıştırıyor. Böyle alenen bağıra çağıra acı çekmek daha keyifli olabilir. Nefret edilesi bloglar gibi görünüp ironi dolu yazılar yazılabilir. Yalnız yazmaya başladığımda ağlıyordum, şimdiki halime bak. Hiç pes etmeyeceğim değil mi?



Bu arada buraya nereden geldim bilmiyorum ama melankolik olduğumu düşünenler artık okumasınlar. Takip zımbırtısından da çıksınlar. Aksi bir ihtiyar olup asamla kovalayacağım yoksa.

Çok ciddiyim.




.

2 yorum:

kadim dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

herkes bir gun melankolizmi tadacaktir. gitmiyoruz.hadi bakalim.