14 Nisan 2015 Salı

Eloğlu


"bir kuş tüyüne değip de berelenmeden
bir güz yelinde örselenmeden hiç
çayırın acı yeşillerine uğramaksızın
hırpalanmadan gün ışığında
papatya kokularıyla ırgalanmadan
sen yine orda mısın demeden
sen hala
sen hala gel demeden
geliyorum ben sana."

Metin Eloğlu çok bilinen bir şair değil, en azından ben uzun yıllar varlığından bihaber yaşadım. Fakat; öyle şiirleri var ki, bilmesem bazı duygular eksik kalırmış anlatmaya. Yukarıdaki şiir gibi, ne çok severim. İsmi de "Sakıncasız". Bu şiir için bundan güzel isim olamazdı sanıyorum. Bir sevginin ne denli zararsız ve doğal, kendiliğinden, yaşamın akışını boz(a)mayacak  kadar hayatın içinde olduğunun anlatılabilirliğine bir kanıt. Tatlı tatlı esen bir akşam üstü serinliğinde... O kadar ferah ve mutluluk verici. Günümüz afili kelimeleri ve anlaşmazlığın karanlık dünyası içerisinde bir kır çiçeği.




2 yorum:

Evren dedi ki...

sana uğramayı bu yüzden seviyorum sevgili a.nur... her seferinde yüreğimde koca bir umut...

a. dedi ki...

Umut "elden ele" :)
Teşekkür ederim ne güzel şeyler yazmışsın. Mutlu ettin, ne iyi ettin de uğradın sevgili Evren :)