16 Ocak 2009 Cuma

sevdiğim mekanlar(mim)


H. Y. Ergün tarafından mimlenmişiz.gecikmeden dolayı özür dileyip mim için teşekkür edip başlayalım anlatmaya "sevdiğimiz mekanlar"ı...
konuya bakınca aklıma bir sürü sevdiğim mekan geldi...
gerçekten güzel olan, göze hitap eden bir sürü yer...
ama asıl sevilenler yaşantı olan yerlerdir diye düşünüp öyle ele almaya karar verdim yazımı...

*Malumunuz göller yöresinde yaşıyoruz.
izlemeye doyamadığım yerlerden biri olan Karacaören Baraj Gölü ilk sevdiğim mekan olsun.
küçükken balık tutmaya giderdik babamla oraya...
mavi-yeşil arası rengi ile gözlerimi ayırmadan izleyebileceğim nadir yerlerden biridir...



*İkinci olarak evimizin ön bahçeye bakan bir penceresi var, yatmadan önce orada durup geceyi izleyip düşünmeyi seviyorum.
birçok hatırası var o köşenin...
*Üçüncü sırayı Ankara'ya verelim.
orası burası diye ayıramam, bütünsel olarak seviyorum...
*Ve son olarak Antalya...Burdurlu olsam da ilçe olarak ilimizi benimseyemediğimizden ve Antalya ya yakın oluşumuzdan Antalya deyince bizim oradan bahsediliyormuş gibi gelir.Yazları gitmeyi pek sevmem ama diğer mevsimlerde pek güzeldir:)En azından ayda bir ailecek gider ve güzel günlerimizden birini geçirir geliriz.
bu kadar olsun...
sevdiğim birçok yerden bazıları bunlar ama "en" ler değil elbet...
"en" sevdiğim diye ayırmak istemiyorum...
bir şeyleri kesin olarak ifade etmek istemiyorum...
sevdiği yerleri paylaşmak isteyenler olursa yazsınlar efendim,biz okuruz...
severiz okumayı:)

Hiç yorum yok: