30 Eylül 2008 Salı

emercensi

soğuklar geldi
ben de bir adet aldım8-)
bayram geldi
ben hasta kaldım

aferin bana!

genelde finallerden önce olurdu,sanırım modası geçmiş:)
finallerden önce düşerdim bir de yine oldu8-)

nedir kırkançlık mı?
bayram finalleri kıskanmış mı?
saçma.
susturun beni.

* * *
hee bu arada "Adı Yok" dergisinden "Şiirini ekledim" gibi bir mail aldım...
ama doğru mu anladım emin değilim.
sevincim kursağımda
hiçbir şey yemiyorum.

Adı Yok demişken,yaz sayısındaki "Ramazanlık Reklamlar" yazısına şiddetle dikkatinizi çekmek istiyorum!
belki biraz abartılmıştır fakat okurken oldukça eğlendim.
her ramazandan önce bir kez okusam her gördüğüm reklamda bu yazıyı anımsayıp gülerim herhal:)
burada yer vermek isterdim fakat dergi Ankara'da kaldı...
öyle işte.

* * *
bu arada herkeslere hayırlı bayramlar diliyorum.
oldukça sade bir kutlama olsun.
cepleriniz şekerle dolsun:)

en kısa sürede görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: