22 Eylül 2008 Pazartesi

Ulak~~

yeni başlangıçlara açtım gözümü
uzun bir uykunun ayakları var zeminde...
"son" bahardan yeni baharlar umuyorum
yapraklarımı bırakıp filizlere düş oluyorum
son yağmurları bırakıyorum toprağa
yeşillensin istiyorum toprak
bitsin istiyorum ıslak-mendiller
sussun artık acıtan diller...

yeni başlangıçlara kırmızı kurdaleler kesiyorum
makas oluyor umutlarım
bir uçurtmanın ucuna bağlıyorum düşleri
ipine tutunup rüzgarlara karışıyorum
karışıyorum benliğimde
sevgilere düzen tutuyorum...
kırmızıyı seçip,mavilerde bulunuyorum...

son bahar son yağmurları yağdırıp
gökkuşakları gönderiyor gözlerime
avuçlarımı açıyorum
belime dolanıyor kuşaklar...
güneşin gelişinin göstergesi bu ulaklar...

2 yorum:

DontHurtMe dedi ki...

Son demek yanlıştır bu bahara sadece alışılagelmişin dışında bir bahardır bu bahar. Bahar yeniden doğuşları simgeler ki bu bahar da çok yabancı değildir bu temsillere. Son bahardır belki gerçekten kuruturken yaprakları ve ümitleri ama hatırlatır her gecenin ardında bir sabah yatacağını,hatırlatır yeniden doğuşlar için ona mahkûm kalacağımızı. Geceler gelmeseydi kalmazdı anlamı sabahların...

a. dedi ki...

yeniden doğuş için yapraklar dökülür,sonra yenileri alınır...
sonbaharı görmesek anlamı kalır mıydı yeni filizlenen yaprakların?
baharı o kadar hissedemezdik galiba...
tıpkı mutsuzluğu bilip mutlu olduğumuzu anladığımız gibi...
hep mutlu olsak anlamlı olur muydu?
evet "geceler gelmeseydi kalmazdı anlamı sabahların.."
"bu sabahların bir anlamı olmalı"
bu sonbaharların bir anlamı olmalı:)