2 Şubat 2009 Pazartesi

ders kaydı saçmalığı

Okul iyi hoş da ders kaydı için okula gitmek saçma bir şey.
İnternet üzerinden kaydını yapıp sadece "kaydımı yaptım" cümlesini sarfetmek için 3-4 gün öncesi gitmek hoş bir şey değil.

Babam kızacak artık bana:S
İlk başta 7 sinde gideceğim dedim.
Sonra ders kaydına gitmem gerekiyormuş diye 5'inde gidecek oldum.
Bugün bir mesaj "alttan dersi olmayanlar kayda gelmeyebilirlermiş"
7'sinde gidiyorum artık ne olursa olsun:P
Bilet ve Pamukkale Turizm sakinleri benden bıkmış olmalılar.

Ama ne olursa olsun tatilimin birkaç gün uzaması sevindirici.
Ne çabuk geçti bir ay?
Saatler yalan sanki...

3 yorum:

RaMa dedi ki...

ay o ders kaydı öldrck beni...
bizim için gidip yaptrmaya gerek yok dediler netten yapın ama bakıorum dangalak danşman hoca hala onaylamadı bir haftadr...

a. dedi ki...

Yine iyiymiş sizin ^_^'Onaylasınlar bir zahmet yaaaaaa!kaç gündür gidecem diye içime dert oldu,yalama oldu sinirlerim:P

The Metonian dedi ki...

bizim zamanımızda öss formu gibi form vardı.. tek tek kodlarını işaretliyorduk filan (: hey gidi günler..