4 Mayıs 2009 Pazartesi

Gugıl gülme şeysi bilmem kaç

**Hayattan en çok ne zaman zevk almış olabilirim?
Hiçbir fikrim yok canım benim, google ın da yok:)

**kayıpfesleğen.com
Öyle bir sitemzi yok henüz, olsa da "ğ" içerebilemez.

**1-b sınıfının içini göster
Ben gerektiğinde şeffaf olabilen bir nesne değilim, gizli kamera değilim.

**1022-2008 madencilik alanında yapılan etkinlikler
I ve no ideaaaaaaaaaaaaa!

**adres defterimdeki kişileri nasıl değiştiririm
Telefondan bahsettiğini düşünüyorum, aksi halde "silgi" diye bir icadın farkında olmaman gerekirdi, ki bu komik olur. Rehber kısmına geliyorsun şimdi telefonunda değiştirmek istediğin isme tıklıyorsun seçenekler-sil gibi bir ibare olmalı, kolay gele:P

**annemle aramız bozuk
Anneler melek gibidir, affederler merak etme:)

**aç sınıfın laneti sıkıcı
Doğru bir tespit, aferin:)

**açık seçik kız
İşim olmaz.

**benlerden salatalıkla nasıl kurtulunur?
Ben benlerin salatalıkla geçebileceğine inanmıyorum, sivilce tedavisinde bellllki diyorlar, bence unut gitsin.

**burdur birey dershanesinde çalan şarkılar
Bu aramaya güldüm yahu:Dİlk defa Burdur içerikli arama yapan gelmiş buraya, ama ben birey dershanesine gitmemiştim. Bir de gugıldan arayacağına git sorsana oradakilere, zaten küçük mekan:P

**burdur mutfağında ne pişer
Herkesin mutfağında pişenler pişer bir kere. Ama yoooook Burdur'a geldim ne yiyeyim diyorsan git bir Burdur şiş ye bakalım, sonra üstüne de ceviz ezmesi al:)Ceviz ezmesi lezizdir8-)

**her canlı iletişimin sesini duyabilir mi
İletişimin sesi nedir be!:p Bence sesleri her canlı duyabilir ama dediğin buysa:)

**insan sevmediği birini sonradan sevebilir mi
Yepp!Rüzgar gibi geçtiyi oku...

**pamukkale turizm
Ben çok severim, tercih ederim:)

**personanongrata serkan
Bu aramayı kim yaptı merak ediyorum:p Yanlış adres olduğunun farkına varmıştır herhalde8-)

**sana sorarsam güneş dünyanın etrafında 10 kere döndü
Hadi yaaaaaaa!Bana sormazsan?

**sessiz biriyim nasıl alırım arkadaşlarımın yanındayken
Ne alıyorsun?Bunun sessizliğinle ne alakası var?Ses cihazı falan mı alıyorsun:D zuhahasdg

**severken gidebilmeli
Çok doğru!

**sinirim bozuk anatolianrock
madde 1:Yanlış adres
madde 2:anatolianrock napppsın
madde 3:google napppsın

**öğlede görülen rüya doğru mu
Bunu ne gugıl bilir, ne bir başkası...

**şiş parmak nasıl iner
Domates sarabilirsin:D

2 yorum:

Finduilas dedi ki...

ahaha çok güzeller. :D

''sessiz biriyim nasıl alırım arkadaşlarımın yanındayken
Ne alıyorsun?Bunun sessizliğinle ne alakası var?Ses cihazı falan mı alıyorsun:D zuhahasdg''

buna bayıldım ahahah :D

The Metonian dedi ki...

**sinirim bozuk anatolianrock
madde 1:Yanlış adres
madde 2:anatolianrock napppsın
madde 3:google napppsın

buna ek olarak
madde 4:a.nur naappsın :D