26 Haziran 2009 Cuma

Ben? (m,i.m)

Bundan sonra canım sıkıldıkça "mim" isterim diye blogtan bağırmayı düşünüyorum. İsterim de isterim dedikten sonra toplam 3 tane mim geliverdi:) Dün bir tanesini yazdık, bugün birini daha yazarız, yarın da diğerini...

Dolunay
'dan geldi mimim. Konusu ise aşağıdaki birkaç soruyu cevaplamak.Aslında bu soru demetinin birkaç büyük boyutunu çok öncelerde yanıtlamıştım. Ama hepsi aynı değil elbet:)

Başladım gitti:

*En mutlu olduğun zaman :

Bir gün öyle yalnız, öyle mutsuz hissetmiştim ki kendimi, beni eski halime döndürecek tek bir kişinin olduğunu düşünmüş, ondan da haber almama imkan olmadığını yine üzülerek idrak etmiştim. Ama çok istediğimi hatırlıyorum, haber almayı çok istemiştim! Ve bunu istememden 5 dk sonra haber gelmişti, ulaşmıştım. O an benim en mutlu olduğum anlardan biriydi. Evet, ben en umutsuz olduğum anlarda karşımda bir kapının açılmasını çok seviyorum ve en mutlu olduğum anlar o anlar oluyor...

*Hangi gizli güce sahip olmak istersiniz :

Görünmez olmak istiyorum.

*Çocukluk hayalin nedir :

Çocukken doktor olmak isterdim ben. Hasta insanlara üzülür, yardım etmek isterdim. Hatta bu yüzden sınıfta biri düşse bir yerini incitse bana getirirlerdi. Kendimi doktor oldum zannedip ecza dolabından getirilen malzemelerle derman olmaya çalışır idim:)


*Ne renk olmak istersin :

Gri olmak istiyorum. Ne karanlık ne aydınlık, ortalarda bir yerlerde olsam kafi...

*Şimdi nerde olmak isterdin :

Düşündüm, pek çok yerde olmayı arzu eder idim. Pek huzur verici, harikulade mekanlar var. Onlardan biri olabilirdi. Ankara'da olabilirim. Uzun zamandır görmediğim insanlarla bir arada olmak da kulağa oldukça hoş geliyor. Sevdiklerimle olabilirim. Prag'ta olabilirim. Çok be!

**Aslında isterdimli şeylerden uzak durmam gerektiğini söylemiştim. Soruların bu kadar az olması sevindirici. Malumunuz hayalperest bir insanım ben, fazlası bünyeye zarar!
:))

** Mimi paslamıyorum kimseye, bende kalsın!

5 yorum:

Canan dedi ki...

beğendim ben de yazıcam banane :P

Adsız dedi ki...

sorularımı cevapladıgın ıcın tesekkur ederım canım.cocukluk hayalın ne guzelmıs.ılaclarla :)

a. dedi ki...

Canan sana saçmalama mimi pasladım önce onu yaz hıh:D

Anladım ben seni mim yollamayınca mime karşı bir sempati geliştiriyorsun:P

Yaz yaz bakalım ne diim:D

a. dedi ki...

@Dolunay

Ben teşekkür ederim mim için:)
O sonra büyüklük hayali olduydu ama hayal olarak kaldı :D

Canan dedi ki...

bütün yazdıklarıma saçmalama olarak baktığım için yazacak extra bir şey gelmiyor aklıma ama gecenin ilerleyen saatlerinde uykunun da etkisiyle bir güzel saçmalarım diye düşünüyorum :)

evet ya ulaşılamayan mim daha çekici geliyor zannedersem :D