19 Aralık 2009 Cumartesi

Dilek Ağacından Notlar


Geçen gün telefonuma garip, boş bir mesaj geldi. Numarada tuhaf ifadeler bulunmakla birlikte mesajın gönderilme tarihinde "01.01. 205? " yazıyordu. Dedim n'oluyoruz? Gelecekten mesaj mı var? O değil; insan bir harf yazar, nolur nolmaz, değil mi ama! Şimdi buna "Boşuna uğraşma A.nur sen, geleceğin koca bir boşluk" diye yorumlayıp gülünebilir elbet ya da "Mesaj var gelecekten ama bilinmiyor" ya da "2050'li herhangi bir yılda müthiş bir haber alacaksın!" gibi seçenekler sunulabilir. Neyse, o kadar ilerisini ne bekliyorum ne de düşüncelerim o kadar ileriye gidiyor. Gerçi bugün bir mağazada iki yaşlı insan görüp birinin diğerine "Ayşenuuur gel şuna bak" dediğini duydum. İlk defa yaşlı bir adaşımla karşılaşıp "Bak da geleceğini gör!" dedim kendime.

Gelecekten mesaj var mı, A.nur ne zamana kadar nefes alışverişine devam edecek bilinmemekle birlikte, bilinen şudur ki; bir blog yazarı, ki bu pek saygıdeğer Finduilas oluyor, kapımıza bir mim bırakıp yaşamına devam ediyormuş. Aferin ona! Bir de bu mim yollama yazısı tam şurda, geriye gitmekten zevk alanlardansanız buyrun derim ben.

Mim konusu "2010'dan beklentiler, dilekler"

Aslında son günlerde beklentilerimi en alt düzeyde tutmaya çalışıyordum. Çünkü, baktım bir şeyi çok istiyorum, her şey eskisinden de beter oluyor gibi gelmeye başladı. Neyse bilinen odur ki insan ister, istemiyorum dese de ister.

Ve kısa lafın uzunu (uzattım farkındayım), şu an aklıma gelenlerle oluşan istek listem şöyle:

* Yeni albümler çıksın istiyorum. Bıktım müzik arşivimdeki şarkılardan, şöyle eskilerin yeni albümleri olsun, dinleyelim istiyorum.

* Derslerimden geçeyim, seneye kafam rahat olsun istiyorum.

* Kendime yeni bir uğraş bulayım, yahut yeni bir çevreye adım atayım istiyorum.

* Ya da böyle her şeye meraklı yanım, bir tarafa meyil etsin de bir alana yoğunlaşayım istiyorum.

* Bir şeyler adamakıllı değişsin ve bu değişiklik herkese iyi gelsin istiyorum.

* Miyop gözlerime lens, bir şey alayım, bitsin bu üşengeçliğim istiyorum.

* Yıllardır gidemediğim resim kursu bana gelsin istiyorum.

* 2010'da mutlu olayım, çok mutlu olayım istiyorum.

* Çözülmesi gereken her şey çözülsün, kafam rahat yola devam edeyim istiyorum.

* Go'da ilerleyip normal bir oyuncu seviyesine geleyim istiyorum (duy beni gausss kişisi duy!)

* Biraz param olsun, yanımda bir arkadaş olsun, onunla anında kararlarla bir tren yolculuğuna çıkıp, bilmediğim birkaç şehri görmek istiyorum.

* Şu yaşımda yaşayabileceğim ama haberdar olmadığım bir şey varsa yaşayayım istiyorum(yaşamadan ölme derler ya hani ondan)

* Mümkünse yeni bir ev arkadaşı istiyorum. Ya da minik şirin bir "sahibinden kiralık" ev istiyorum( daha var ama olsun, istemekten bir şey olmaz)

* 2010 beklentilerimin de üzerinde, belki beklentilerimden çok farklı ama hatırlanılası(harika olabilir) bir yıl olsun istiyorum.

* İsteklerim gerçekleşsin istiyorum.

* Bu mimin gausss'a ve ritmo caliente'ye gitmesini istiyorum.

5 yorum:

syg dedi ki...

lastfm sayfan var mı? arşivindeki sanatçılara bakarak bir şeyler tavsiye edebilirim sana.

a. dedi ki...

ıhm, pc den kaldıralı baya oldu ama yine de bir süre kullandığım bir lastfm sayfam mevcut.

http://www.lastfm.com.tr/user/fslgn

Finduilas dedi ki...

aman aman saygıdeğer demiş bana. :P teşekkür ederiim. bilmukabele.

beenmaya dedi ki...

dileklerinin fazlasıyla gerçekleşmesi dileğiyle :)))

Yılmaz Barış dedi ki...

şu derslerden geçmeyi bende istiyorum .. hatta en çok istediğim şey de diyebilirim..
bitireyim de kurtulayım artık...