14 Haziran 2010 Pazartesi

Sonraki

Blogger'ın "sonraki blog" kısmı var ya ben o kısımla çok oynuyorum. Böyle dünyanın farklı yerlerinden anlamadığım dillerde insanlar bir şeyler yazıyor. Fotoğraflarını koyuyorlar falan...
Başka bir yerde olsam ne olurdum, nasıl olurdum diye düşünüyorum. Düşünmek bedava.

Bir de az evvel bu kısma bakınırken hep ailevi resimler ve ailenin anlatıldığı yazılara rast geldim. Sonra dönüp kendi bloguma baktım. Sanırım kişisel blog seninki gibi bir şey değil A.nur dedim. Bir gün sen de aile kurup oraya buraya fotoğraf koyarsan "kızım, oğlum, eşim..." ile başlayan cümleler kurarsan belki olur dedim.

Sonra onu hayal etmeye bile çok uzak olduğumu fark ettim.

Bir yandan da insanlar çok yakınmışım gibi davranıyor ya...

Okulun bitmesine bir yıl kalıyor ama ben büyümedim.

Bunu fark eden yalnız ben miyim?

Heyoo! Bu yazıyı halen bir çocuk yazıyor???

5 yorum:

pippi haşmet dedi ki...

Ben de çok seviyorum bu özelliği. Müthiş bir keyif ;)

a. dedi ki...

Evet çok keyifli:)

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

O dediğin işler bir anda oluyor zaten, hiçbir zaman da kendini hazır hissetmiyorsun. Hayat boyu öğrenmeye devam edersin ama içindekini yaşlandırmak başka bişey tabi, ne mutlu sana!

Selin dedi ki...

Senin gözünle göremiyor ya insanlar seni, onlar için kocaman insanken kendin için küçük çocuk olabiliyorsun. Sana büyük gibi davranmalarına kızıyorsun falan. Tamam 24 yaşındayım ama ben de katılıyorum senin seslenişine; "Büyümedim ki beeeeen!"

Yılmaz Barış dedi ki...

bir ara bende turluyordum...
sonraki blog kısmına ve
blogger anasayfasında giriş yapmadan son güncellenen blogların gösterildiği bölüme

hatta bir açık vardı... yazılara toplu olarak etiket ekleyip çıkarınca orada sizin blogunuz tekrar tekrar görüntüleniyor.. ve blogunuza binlerce kişi giriyordu...

bir iki oynadım sonra bıraktım hala aynı safsata var mı bilmiyorum..