16 Kasım 2011 Çarşamba

Vega Şarkısı Çalma Vaktidir

Ben yokken hani, düşer de düşermişsin, söylediler. Gördüm de. Hani ben yoktum, sen varmışsın öyle duydum, gördüm bile. Ben yokken yağmurdan dönmüş dönmüş de gitmişsin. Yağmışsın. Düşmüş, düşmüş, düşmüşsün tane tane. Özlem var bir de, ikisi ağır ağır çok ağır.

Ama yine de var sevdiklerim yağdığın yerde. Onlar için çocuklar kadar şen, sevindim.

Oralara bak iyi iyi düş düş düş...

Pencerelerin birinde olamadığımın hüznünden, cümlelerimin eğriliğinden sen sorumlusun.







.

2 yorum:

buraneros dedi ki...

Vega şarkısı geçince başlıkta koştum geldim. İyi de ettim. Okuduğum satırlar aşar mı bir vega şarkısı hissiyatını? Aşar... hatta ben onları ikinci kez okurken, satırları şiir tadında, yeniden kurgulayarak okudum. İyi ettim mi? Ettim:)) Bir de harikasın sen a. nur deyip çekileyim mi? Çekileyim:))

a. dedi ki...

Gülümsetiyorsun beni buraneros, keşke yazdığın cümleleri taşıyabilsem. Yapabilir miyim? Hayır :)