8 Ağustos 2012 Çarşamba

O Filmi Bul Getir Bana


Bugün neden rüyama girdiğini ben de bilmiyorum; ama sen kesinkes bilme bunu. Üç kere uyanıp üç kere uyumaya çalıştığıma yabancı kal, yapabildiğin müddetçe. Çünkü utandım. Bu yüzden rüyada kendim sandığım kişi orada kaldı, sonradan ben bunu (ikimizi) izleyen bir başkasına dönüştüm ve bir başkası olarak oradan uzaklaştım. Diğer iki rüyada daha başka şeyler görüp amacıma ulaşmıştım; lakin göz kapaklarımı açtığımda öğle olmuş vakit, senli rüya hâlâ aklımda.


Bilinçaltına hapsolmuş bir adamın filmini izleyelim bir gün. Varsa öyle bir şey...






2 yorum:

e.t. dedi ki...

''the cell'' hücre filmi.bana göre gelmiş geçmiş en iyi senaryo ve kurgunun olduğu film.film bir adamın bilinçaltında geçiyo.filmin acaba dedirten tek unsuru jennifer lopez,fakat yukarda ALLAH var o da bu sihire kapılıp ışıldıyo resmen filmde...

a. dedi ki...

çok merak ettim.

böyle bir başlık atmama rağmen filmin varlığı konusunda umutsuzdum.

en kısa zamanda...

:)