13 Ocak 2017 Cuma

Dondurma


Tatlı mı tatlı bir kadınla konuştum az önce. Evet gecenin bir yarısı, yarım yamalak İngilizcemle Kanada'nın huzurlu bir köyünde fotoğraflar çeken, onlarla ilgili hikayeler yazan ve dondurmayı çok seven, dondurma dediğinde bile yüzü mutlulukla dolan biriyle...

Ve söylemeliyim, tüm mutluluğu bana geçti. Nerede olduğumun, ne yaşadığımın ve hayatımda olup biten başka şeylerin, hiçbirinin önemi kalmadı sanki... Bana köyünün resimlerini yolladı. "İlk kar" adını taşıyan fotoğrafı çok sevdiğimi söyledim. Okuldaki projeyle ilgili konuştuk. Öğrencilerime kartpostal yollamak istediğini söyledi. Böyle sarılmak istediğiniz insanlar olur ya o da öyle biri, hıhım. O yüzden burada anısı kalsın istedim.


Mutluluğu hep yakınlarda arayıp bulamayınca üzülüyordum. Belki de yakınlarda aramamalı... Yarım yamalak bir dille bile hissedilebiliyormuş bazen.

Teşekkür ederim Kari.





Bu arada December Song, yolladığı yazı sayfasında rastladığım bir şarkı. Sevimli geldi ^-^



Hiç yorum yok: