8 Eylül 2023 Cuma

Senden N’aber?

 Yazmayı unuttum sanki. O kadar çok şey değişti ki buraya yazmayalı, kendimi bilmediğim bir şehre yeni inmiş gibi hissettim, bak şimdi… Selam. Evet, kem küm… (Sesini duzeltir) Özlemişim uçsuz networkteki bu nokta kadarcık alanımı. Eskiyi çok özlemiyorum ama sosyal medya yerine buraların dutluk olduğu zamanları tercih ederdim. Keske her şey o zamanki gibi kalabilseydi. Şimdi bir yarış içinde gibiyiz.(Kim daha şık, kim daha çok geziyor, kim daha çok biliyor vs. Hayatım boyunca sevmediğim ve icinde bulunmaktan haz etmediğim yarışvari oluşumlar. )

Defne. Kızımın adı. Hayatın tam içindeyken hayattan kopuk gibi hissedişimin ismidir bu. Ne çok şey değişti degil mi, büyüdüm buralarda, şimdi anneyim, anne, ben, evet, nam-ı diğer a.nur; minik bir çiçeği büyütüyorum. Ne kadar narin, ne kadar tatlı bir bilsen.

Başka… Başka… Antalya’ya taşınalı 3 yıl oldu. Burayı sevmezdim önceden de şimdi de pek bir şey değişmedi sanki. Çok güzel ama bende iyi durmayan bir elbise gibi. Sürekli elbise denemek de yorucu oluyor, o yüzden bir süre daha giyerim belki. 

Simdilik en önemli havadisler bu şekilde.

Peki… Peki diyorum senden n’aber?

Sesimi

duyan

var mı?


2 yorum:

buraneros dedi ki...

Vay be... Tahmin edebiliyorum Defne'yi... ne diyeyim, güzel büyüsün, genetiğine güzel yazmak bulaşmış olsun. Çok sevindim. Yazmana da elbette... arada ses ver. Defne'den söz et mesela, büyüdüğünde okur, belki de çok hoşuna gider. :)

pelinpembesi dedi ki...

Hoşgeldin tekrar!