24 Nisan 2008 Perşembe

bir istanbul...

bir istanbul sevgisi var bende
nereden geldiği bilinmez
nereye gider,nerelere götürür beni...
istanbul deyince bir burukluk çöker yüreğime
çöker gözlerim
bulutlar dolanır etrafımda
ağlarım.

bir istanbul ki
ne çok seversem seveyim gitmeye korkarım
yaşayamam orada ben
taşıyamam duygularını
taşıyamam istanbulu...

bir istanbul sevgisi...
duyanlar garipsiyor
neden diyor
kimin var diyor...
"kimim ki kimsem olsun" demiyorum
anlasalar beni sormazlar bu sualleri
yormazlar beni...

bir istanbul...
bir sevgi var bende
sevgim arttıkça istanbul da büyüyor gözümde
sevgimden kaçtıkça istanbuldan da kaçıyorum
bir istanbul var bir yıldır bende
bu eski istanbullardan farklı
telaffuz etmeye korkuyorum
bana nefes aldıran kişi oradayken
ben o istanbulda boğuluyorum.

Hiç yorum yok: