11 Mayıs 2008 Pazar

bir resim yapmak

bir resim yapmak isterdim ben
kimsenin kullanmadığı
kimselerin bilmediği renklerle donatmak isterdim resmimi
düşlerimi boyamak isterdim rengarenk
içimdekileri sığdırmak isterdim beyaz bir sayfaya...
duygularımı gizlemek isterdim bulutlar ardına...

bir resim yapmak isterdim
bir adamın haykırmasını
bir çocuğun ağlamasını
bir ninenin gülmesini isterdim resmimde
işte,benim yerime...

bir resim yapmak...
aptalca bulduklarımı nehrime atmak
söylenmemesi gerekenlere mezar kazmak
düşüncelerimi siyaha boyamak isterdim

ben...
bir resim yapıp
geçmişle geleceğe dair soruları bir kenara atıp
karakterlerime "sadece o anı" yaşatmayı isterdim...

ben bir resim yapmak...
beni anlatıp
"beni anlayanlara" açmak isterdim kapılarımı...

ben...
canlılığımı kağıda gömüp
sürünmek isterdim boş duvarlarda...

neyimeyse...

Hiç yorum yok: