13 Ocak 2010 Çarşamba

Heyecan

Sürüklenecek miyim dersin
Bilinmeyen bir maviliğin kıyı kesiminde
Ben ki o kıyıda taş toplayan çocuk,
Ben, yağmuru dindirilmiş bir mahzun bulut.

Sahi sürüklenecek miyim dersin
Yaşımı başımı aldım, gördüm geçirdim, yeter!
Derken,
Uzanacak mıyım bir denizin serinliğine

Sahi sürüklenecek miyim?

Amaçsız bir kuru ot gibi
Yüzüp geri mi döneceğim eski yerime
Biraz hırpalanmış, biraz eskimiş
Bıkkın, isteksiz, umutsuz...

Yoksa,
Varıp göreceğim bir ada mı olacak
Maviliğin en güzel yerinde?
Tüm korkularıma rağmen
O vakit anlıyorum bu heyecan niye...

7 yorum:

mgntwmn dedi ki...

daha bu aksam bahsettim eski korkularımdan.olması gerekli diilmiş,anladım...

Evren dedi ki...

nasıl da naif kelimeler...

beenmaya dedi ki...

evet bir ada olacak sanırım
en azından sürükleniyor olmanın umudu bu...

buraneros dedi ki...

Ne desem ki :))... Budur desem az kalır. Bu kadar sıcak, bu kadar doğal ve bu kadar derin anlatılır desem o da az kalır:))

Türabi dedi ki...

Merhaba!
Tekrar geleceğim inşaallah, ses vermeye geldim şimdilik.Muhabbetle..

Adsız dedi ki...

Gibisi fazla. Zira burada birçok mısra şiire yükselmiş.

Selamlar.

a. dedi ki...

Şiir yazmadığımdan, kendimi o yolda göremediğimden o "gibi" Hem epey yolum var daha, mertebesi yüksek, boyumu aşıyor.
Yalnız,sen güzel bakmış, güzel görmüşsün, ben de teşekkür edeyim:)

Aleykümselam olsun.