25 Nisan 2010 Pazar

In April



Uzun zaman sonra ilk defa kendi isteğimle bu saatte uyanığım. Penceremden bir parça güneş sızıyor ve güzel bir serinlik bana bu yazıyı yazarken eşlik ediyor. Ve sabah kuşları tüm güçleriyle kendi şarkılarını söyleyip sessizliğe ses getiriyorlar. Uzun zaman sonra böylesine huzurlu, böylesine mutlu bir sabah...

Bu sabahı bir yerlere kaydetmeli diye bilgisayar başına geçtim ve sabaha yaraşır bir şarkı aramaya başladım. Daha evvel dinlemediğim bir şeyler aradım ama bulamadım. Youtube'yi açıp "april" yazacaktım. Planım buydu ama "pril" yazınca karşıma bulaşık deterjanı reklamları çıkıverdi:) (Birkaç dakikadır kendime gülüyorum) Sonra (yılmadım) tekrar "april" yazdım (yalan! yalnız a ekledim tabii ki "pril"e) Ve karşıma Wonderwall - In April diye bir şarkı çıktı. Sanırım tam aradığım şarkı bu:)

Ama bu yazı istediğim gibi olmadı. Ama yine de yayınlayacağım.

Neyse efenim mutlu sabahlar:))

2 yorum:

_zAhİr_ dedi ki...

Günaydın...Gün aydın! :)

Azura dedi ki...

Sarkiyi begendim. Ama hatunlarin sesleri birbirine cok yakin. Nasil denk gelmisler oyle. :D