26 Nisan 2010 Pazartesi

Mimci Geldi Haaanıııımmm!

Ne zamandır mim dolaşmıyor etrafta. E madem dolaşmıyor, biri eline alıp dolaştırmalı değil mi?
Mim konumuza gelecek olursak, şöyle ki:

* Takip ettiğiniz bloglardan ya da blogunuzda yer verdiğiniz blog listesinden baştan 3. sıradaki bloga girip, onun takip ettiği bloglardan(blog listesinden) -daha evvel görmediğiniz- bir bloga tıklıyorsunuz.

* Oradaki yazılara göz atıp birini gözünüze kestiriyor, okuyorsunuz.

* Hoşunuza giden bir paragrafı alıp blogunuzda paylaşıyorsunuz.

* Bu paragrafla alakalı birkaç cümle sarfetmeyi de ihmal etmiyorsunuz:)

* Alıntı yaptığınız blogun son yazısına yorum olarak bu mimi düşüyor, kendi yazınıza link veriyor ve bu blog sahibini de mimlemiş olduğunuzu iletiyorsunuz.

* Son olarak mimlemek istediğiniz başka blogdaşlar varsa mimi onlara da yolluyorsunuz.

Ve gelelim benim şanslı bloguma:)
"Dilerim çılgınca sevilesiniz" adlı bloga düştüm ben:) Kadifekale de ilgimi çeken yazısı. Ve en sevdiğim paragraf, yazının giriş paragrafından başkası değil:

Yazın bir süre (ayağımı burkana kadar) üç arkadaş koşuyorduk sabahları. Bu arada uzun zamandır görüşemediğimizden birlikte dışarı çıkmanın hesaplarını yapıyorduk bir yandan da. Derken başımızı kaldırdığımızda Kadifekale'yi gördük ve hemen o gün gitmeye karar verdik.

Böyle bir şeyi görüp bir anda yapmaya karar verilir ya, pek severim. Hele bilmediğim bir yerde "şuraya gidelim" deyişler, otobüste giderken bilmediğin bir yerde "laf olsun diye" inişler... Uzun zamandır yapmıyorum böyle şeyler. Ve bu yazıyı okurken kendime defalarca "sana da gerek"dedim. Sana da gerek...

Mimi yolladığım elemanlar:

*sLn
*melankolikdeli
*mischief
*bidost
*cartmantr
*azura
*la loba
ve son olarak verdiği aradan sonra bloguna dönen;
*finduilas

6 yorum:

RaMa dedi ki...

Enteresan bir mim olmuş (:

beenmaya dedi ki...

pek güzel olmuş bu mim yahu :)))

Azura dedi ki...

Himm enteresanmis mim. Hemen yapmali o zaman.. :D Bu arada pat diye verilen kararlari ben de cok seviyorum. Cidden cok eglenceli oluyor...

Finduilas dedi ki...

Kaptım mimi. (:

zero dedi ki...

Prag'a neden bu kadar uzak ve ulaşamayacak durumdasınız bilemiyorum. Ama bildiğim bir şey var ki herşey için doğru bir zaman var. Ben yıllarca o kadar çok gitmek istedim, o kadar çok hayalini kurdum ki, pek çok yere gittim, ama neredeyse kapısına kadar gelmeme rağmen Prag'a bir türlü gitmedim. Bir şey orada olmamı hep engelledi. Ama bir gün doğru bir zamanın olacağına her şeye rağmen inanıyorum ben. Ortak bir hayali paylaşıyormuşuz, gelin ortak bir inancı da paylaşalım...

egemavisi dedi ki...

Aylar geçti. Mime yanıt verdim sonunda. :) http://egemavisi.blogspot.com/2010/10/komsu-bloglar-kesfetme-mimi.html