21 Mayıs 2011 Cumartesi

Mim Postası

Uzun zamandır mim gelmiyordu. Selin ne iyi etmiş de yollamış bir tane. Eski mim heyecanlarımız geldi de aklıma, bazı yanıtların üzerinde gün boyu düşünmelerim... Abartmışız sanki biraz ya da fazla önemsemişiz (ki bu sevimli bir şey sayılabilir). Ne hoştur ki ilk mim heyecanlarımı duyduğum yerde -evimde- bulduğum minik bir arada yazıyorum bu mimi de...
Başlayalım o halde...

* Gün içerisinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?

- Çok erken saatlerde uyanıp uykumun olmaması. (bugünlerde çok şaşırıyorum sırf bu yüzden)

* Gördüğün zaman eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?

- Uyuyamama boyutuna varmasa da bazı kitaplar, birisi için uygun olduğunu düşündüğüm bir hediye, çok beğendiğim bir saksı çiçeği o etkiyi bırakabilir.

* Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?

- Birkaç yıldır hiçbir şeye karşı öyle aman aman bir ilgim yok. Ama şimdilerde şunu dayanılmaz bulmaktayım.

* Uğurun var mı?

- Ihmm. Olsa bilirdim. Düşündüğüme göre yoktur.

* Kendine en yakıştırdığın renk?

- Kırmızı ve tonları olabilir.

* En sevdiğin takın?

-Midye şeklnde bir küpem var. Nedense yeri pek ayrı.

* Takıntın?

- Bir filme başlamadan evvel oluyor genelde bu. O ara aklıma gelen her şeyi tamı tamına yapmalıyım. Su içmek aklımdan geçtiyse misal, susamamış olsam da içmeliyim... gibi gibi şeyler. Aklıma şu an bu geldi.


* Ben bu şarkıyı duyunca şakırım.

-Her an şarkı söyleyen bir insan bu soruyu yanıtlıyorsa...

* Solunda ne var?

- Duvar. (neşahaneyanıt)



Mimi şu aralar yazma sıkıntısı yaşayan finduilasa postalamayı uygun buldum. O da isterse alıp güle oynaya kullansın.



.

Hiç yorum yok: