15 Aralık 2011 Perşembe

Daha Başka, Yine Böyle

Bugün evden hiç çıkmadım. Dün de, ondan öncesinde de... Dışarıda kuru bir soğuk var ve pencere manzaraları da beni dışarı çıkmaya sürükleyecek kadar çekici değil. Her yer sapsarı, mat... Evin yanında bir hapishane vardı beni mutlu eden (hapishanenin insanı mutlu edeni görülmüş şey olmasa da bunun için geçerli sebeplerim vardı, yalnız o başka bir yazının konusu.) birkaç yıl önce yıkıp yerine bir çocuk parkı yaptılar. Gündüzleri çocuklar, hava kararırken de sevgililer geliyor. Önceden, küçükken, akşamları balkona çıkınca karanlıkta minik ışıklar görürdüm ve konuşmalar duyardım. Fısıltıyla konuşurdu askerler ve o akşamlar çok soğuk olurdu. Ellerindeki küçük ışıkların -sigaraların- içlerini ısıttığını düşünüp avunurdum. Şimdi bile bazı akşamlar birileriyle dışarı çıktığımızda, hava soğuk olduğunda, içimizden biri sigara yakınca onun ısındığını düşünüyorum. Hem artık üşümeler korkutmuyor beni, hatta mutlu ediyor. Düşünüyorum da o askerler de mutlulardı belki...

Şunu da düşünüyorum: Aşk. O da soğuk kış gecelerinin birinde doğmuş olmalı.

Sonra uyuyorum işte. Kış uykusuna mı yatsam diye diye...





.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

This iѕ the рerfect wеb site for anуbοԁy who hopеs to undеrstand this
topiс. You undeгstanԁ a whole lot іts аlmost tough to
argue wіth уou (not that I pеrsonallу would wаnt to…HaНа).

Yοu defіnіtely put a new spin οn а subject that's been written about for years. Great stuff, just excellent!

my blog :: www.anket-rehberi.com
Also visit my web-site : anket doldur para kazan video

Adsız dedi ki...

Woah! I'm really loving the template/theme of this website. It's simple, yet effective.

A lοt of timeѕ it's difficult to get that "perfect balance" between superb usability and visual appeal. I must say that you've done
а amazіng job with this. In addіtion, the blog loads super faѕt for me οn Safari.
Superb Blog!

Also viѕіt my website; wedding dresses
My webpage - Wedding Dresses